Saturday, January 30, 2010

saya suka sabtu

bila hari sabtu..kami (nani and i, sbb ibu n ayah mmg bgun awal..hee..) akan bangun awal..sbb kami nk pegi kubur mlwt pusara arwah..kalo sabtu hujan, kami g ari ahad..tp mmg akan g waktu weekend la..pg g kubur,ptg melepak mcm rumpai laut~

tp smlm spesel sket..sofea dtg umah!!hoyeh!!brsama babah,mama,opah n atuk die!!dpt la main2 ngn die..best sofea sbb die x takut org..aku gelar diri aku 'cik ma' sbb arwah gelar diri die 'aunty zira'..so aku pun trpkse la jugak jd makcik..ptut nye nk jd 'kak imah' je..hahaha..prasan mude ;P



**sofea yg comel**
(pix cilok dr fb abg kamil..nape la smlm x trpk nk amek gmbr sofea..)

smlm sofea pakai bju yg arwah akak bg mse die dtg pekan mse lps abes praktikal..lg skali nape la aku x trpk nk amek gmbr sofea dgn bju tu..uhuhu..cik sofea, sila dtg lagi ye..~

**hoye!!de gk gmbr sofea!!gmbr ni cilok dr abg kamil lg..sofea wearing baju yg arwah aunty zira's hadiah kan~**

4 comments:

  1. haah...abang pon terlupa....:p ruginya tak ambik gambar kolam ade ikan besar......!!! kene datang lagi ni...:p

    ReplyDelete
  2. jana: haah!!comel kn?nnt blk mlysia bole la jmp..kte g umah sofea kat kuantan~
    abg kamil: hahaha..dtg la..dtg nk amek gmbr ikan je?nk mntk tlg ayah amekkn?hahaha

    ReplyDelete
  3. takpe len kali abg ambek je sendiri hehehe...

    ReplyDelete