Sunday, April 18, 2010

pc fair 2010

nape pc fair taun ni x meriah?

nape aku rase pc fair taun ni x bes?

nape aku rse x smgt nk g pc fair?

rse mcm kekurangan sesuatu..

ye..mmg kekurangan..

biase nye klo de pc fair,kami (aku,akak,nani) akan excited

wlpun akak ade kat grmany, kami (nani,aku) akan g gk sbb mst akak de pesan bli pape yg ptut..

klo akak ade kat mlysia,kami akan pakse ayah g sme2 kami..

tp taun ni..lain sgt la..

pc fair bln 8 taun lps pun aku xdpt g ngan akak sbb aku dmm (xle g tmpt org rmai,tkut kene h1n1)

pc fair taun2 seterusnya mst rse lain juge kan..

Al-Fatihah

2 comments:

  1. kita pn tak g. mak dgn amir dgn apis ja g. dan mak berjaya merembat satu netbook. hee.

    ReplyDelete
  2. wah hebat mak rembat netbook.ooh netbook, sunggah mudah d bawa ke mana saja (nada lgu gardenia)~~

    ReplyDelete