Sunday, May 8, 2011

apa tajuk mau letak ni

sabtu lepas aku lepak2 dengan ibu kat luar rumah lepas balik dari makan kat kedai sekinchan ikan bakar (tak sedap,jangan pergi!).ktorg cite pasal mak ekyn (makcik ku) yang dah bersalin.sian mak ekyn kene duduk dalam labour room dalam 8 jam la jugak, nak tunggu baby keluar.

so ibu pun cerita pengalaman die lahirkan kami 3 beradik.ibu kate 'imah sekejap je.sebab kat rumah dah bukak 4 cm.sampai kat klinik terus keluar' ..tengok..betapa menepati masa nya aku ni.hehe.lagipun menurut kata ibu,aku punya EDD (expecting delivery date) sama dengan tarikh aku lahir.hehe..

then ibu cerita 'akak pulak 10 hari awal lahir.sepatutnya tengah2 bulan'. pause. then ibu sambung 'yelah.lahir pun awal.meninggal pun awal..' silence. tak tau nak respon macam mana.kalau aku respon,konfem nangis.nasib baik gelap masa tu,so ibu tak nampak air mata aku bergenang.mungkin mata ibu pun dah bergenang.

sebenarnye aku nak re-con blog ni.tapi tak menyempat lagi.nak ubah theme semua.kasi cun.haha.ok dah bye!

Al-Fatihah

2 comments:

  1. nani mcmane? sampai hati x masok skali. huuuuuhhhh. tapi jangan cite la, i malu. woot! :P

    btw td diorg tanye psl arwah akak.. nak nangis da rase, tp dpt tabahkan hati T-T

    ReplyDelete
  2. tak pasan ade komen.nani?tak payah cite la.i takmau memalukan u.hahaha..
    malam ni bz ke?borak jom.next week tak bole borak dah.uhu

    ReplyDelete