Wednesday, December 30, 2009

tik tok tik tok~

hari ni genap 3 minggu..kjp je mse bejalan..ustazah aku dlu kate akhir zaman mmg mse gerak cpt je..tdo mlm pun rse skjp je..itu tanda nk akhirat tu..

oh..3 mggu da..rse rindu aku sgt2 kuat..sllu sgt trigt n nangis sorg2..normal kah aku?aku xtau smda aku btul2 ok @ buat2 ok..Ya Allah berilah kekuatan kpd hambaMu ini..

aritu mse naik firefly blk dr ganu, tgk awan trigt kat arwah..maka mngalir la air mata ku..tp aku kontrol sbb tkut stewardess tu nmpk aku nangis kang keco 1 plane plak..tp alhamdulillah, lps sdh2 aku nmpk pelangi..rse sdh bole ilang ble aku nmpk pelangi itu..hee..itula dia nikmat Allah.alhamdulillah..

Al-Fatihah..

4 comments:

  1. normal. sy dulu sebulan lebih kot. insyaAllah awk boleh hadapi ini semua dgn tabah :)

    ReplyDelete
  2. oh normal ek..insyaAllah bole..chaiyok!!hee
    happy new yr huda!tQ 4 ur support!~

    ReplyDelete
  3. 'Kadangkala Allah hilangkan kejap matahari,
    kemudian Dia dtangkan guruh n kilat,
    puas kita mnangis mncari di mana matahari,
    rupanya Allah nak hadiahkan kita pelangi y indah.'

    :-)
    chayok, imah!
    be strong, u can do it. :D

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah..
    thank u jana~ insyaAllah kte sume bole.gambate!!

    ReplyDelete